En helt vanlig dag

Okej då... vad skulle jag göra utan att blogga!? :P Ni får helt enkelt nöja er med att det kanske inte är jätteintressant, men så ser det ut i mitt liv just nu!

Sov länge idag med, det måste jag ändra på! Käkat middag, kollat lite på Tv, fått låna våran gammla datorn så nu kan jag andvända camen när jag pratar på msn, nice :D ska spara ihop en ny datorn med inbyggd cam =)

I helgen blir det en hemmafest i gbg, Linn följer med mig, kan nog bli roligt :D Nu ikväll blir det ett Criminal Minds avsnitt, msn, och nu ska jag ta en dusch!

Känner att detta inlägg blev ganska vimsigt... sista augusti idag med och sen är sommaren slut för detta år :P


puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0